bilacikiraberkata-kata:
warna warni melambangkan keceriaan dalam hidup ku

Saturday 10 November 2012

ANUGERAH KETUA JABATAN TEKNOLOGI MAKANAN

Assalamualaikum & Selamat Petang..

"Mereka yang berjaya bukanlah mereka yang gagal dalam mencuba, bukan juga mereka yang sering gagal tetapi mereka yang tidak pernah gagal mencuba dan terus mencuba sehingga kejayaan yang dikecapi."


Tanggal 7 november 2012 adalah Hari Anugerah Ketua Jabatan Teknologi Makanan. Anugerah ni diberikan kepada semua pelajar yang mendapat pointer 3.5 dan ke atas.. Tahniah kepada mereka yang rajin berusaha untuk mendapatkan anugerah ini dan menjadi pelajar yang terbaik . Alhamdulillah cikira salah seorang daripada mereka kali ke empat..

Tepat jam 11.16 pagi hari sebelum majlis berlangsung, Cikira mendapat panggilan telefon daripada Pensyarah Puan Salbiah yang menyatakan Cikira mendapat anugerah kecemerlangan kepimpinan peringkat jabatan.. *hantar borang last minit. Cikira bersyukur sangat2 akhirnya hasil usaha selama ni membuahkan hasil. Belajar daripada kesilapan. Cikira nak ucapkan banyak2 terima kasih pada ibu ayah dan adik-adik, pensyarah, kawan-kawan yang chumel, pensyarah kelab kembara dan semua yang terlibat secara langsung dan tidak langsung.. *dah macam artis la plak bagi ucapan macam ni.. haha POYO la..  kamu semua adalah pembakar semangat cikira selama ini.

WAJAH-WAJAH GEMBIRA










Penerima Anugerah Peringkat Jabatan

bersama pensyarah-pensyarah


notaspecky : good luck for final exam to all my friends...
coming soon :)
Doakan Cikira cepat sembuh...

1 comment:

  1. wahhhh tahniah ya...

    p/s: belum terima emel lagi... http://www.mialiana.com/2012/11/senarai-blogger-yang-terpilih-segmen.html

    ReplyDelete

Copyright© All Rights Reserved http://speckygirlcikira.blogspot.com